15 Şubat 2010 Pazartesi

Garantili çıldırtma yöntemleri

Sevgili Sadece Anne sevgilileri çileden çıkaran yöntemler konusunda mimlemiş beni,sağolsun var olsun,tam da sevgililer gününü takip eden gün yazıyorum,daha bir anlamlı oldu :)
  • Öncelikle kendisine ait bilimum elektronik,oyun konsolu,bilgisayar gibi kıymetli cicilerin es kaza ayarlarını değiştirir,kablolarını yerinden çıkarır,karıştırırsanız kendisi fabrika ayarlarından çıkar delirir
  • Benim ortalığı toplama takıntım nedeni ile bir yerlere sıkıştırdığım,sonra yerini bulamadığım,ya da çöp sanıp attığım şeyleri arayıp bulamayınca içine şeytan kaçar :)
  • Kendileri dışarıdayken 15 dk. da bir arayıp neredesin ? ne zaman geliyorsun ? gibi sorular sorulmasıyla çileden çıkar

Bu arada fark ettiniz mi,erkekleri deli etmenin en kolay ve ortak yolu elektronik oyuncaklarını kurcalamaktan geçiyor,demek ki önce itinayla bu konuda test etmek gerekiyor kendilerini evlenmeden evvel :)

Bakalım Demet farklı bir yöntem bulmuş mu ?

Merakla bekliyorummm

6 yorum:

Sadece anne.. dedi ki...

He he aynılar çok komik :))

Seren dedi ki...

Hakikaten komik ama di mi :)Hepsi aşağı yukarı aynı şekilde çıldırıyorlar,aman oyuncaklarına dokunma...:)

Demet dedi ki...

canım anca okuyabildim valla benzer taktiklerim var benim de düşünüp yazayım ilk fırsatta çocuk bunlar canım :))

Seren dedi ki...

Demet'cim yaz yaz...gelecek nesillere örnek olucaz :)çünkü erkekler cephesinde değişen bişi olmayacak galiba :)

kiraz dedi ki...

serencim, mail adresini kirazsevdasi@gmail.com a gonderir misin? yeni blog icin davetiye gondermem gerek

Seren dedi ki...

Kirazım yolladımmmm