24 Mart 2010 Çarşamba

Çoktan seçmeli bir sınav...

Bir çocuk,üç dakikadan fazla hiç bir oyuncağı ile oynamaz ve israrla evde başta elektirik süpürgesi,çamaşır makinesi,kurutma makinesi olmak üzere bilimum alete gönülden bir aşk besler,sabah akşam o aletlerinin taklitini yaparak ortalarda gezese ,annesi ne yapar....

a- Bişi yapmaz çocuktur der geçer

b- Çocuğuna küçük bir elektirik süpürgesi alır,çocuk utanmasa yatağa götürür süpürgeyi

c-Çocuğuna oyuncak matkap alır,çocuk evde yalandan tamirat işleri yapar

d- Yukarıdakilerin hepsi




Çocuk kedilere ,köpeklere bayılıyorsa annesi ne yapar...
a- Çocuktur der geçer

b-Bırakır çocuğu her çeşit hayvanla samimiyet kurar

c- Çocuk ipin ucunu kaçırıp,hayvanlarla yemeğini paylaşsa da ses etmez


6 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

C şıkkını kesinlikle uygulayamazdım , ben korkuyorum köpekten yaaa.. ne cesaret

Seren dedi ki...

Sen Eloşu bana gönder ben alıştırayım onu :)

Demet dedi ki...

:))))
minik Japonumuz da bizim denizkızının yolunda desene :)
aynen katılıyorum bütün şıklara Serencim :=) çok öpüyorum 2nizi de,

Seren dedi ki...

Demet'cim di mi ama :) Öpüyoruz seni de denizkızmı da

A. dedi ki...

Bayılıyorum çocuklar ve şu özellikle Golden köpeklerin samimiyetine.Amerika'da ve özellikle avrupada çocuk bakıcısı görevini üstleniyorlar çok sadıklar.Bu fotoğraf çok şirin çıkmış.Paylaşsın yemeğini ,bişii olmaaaaz :)

Seren dedi ki...

Sevgili Ashley o köpeğin ayrıca çok özel bir hikayesi var,barınaktan alınmış,önceki iki ailenin elinden çok çekmiş ,ama şimdi kendisini çok seven bir ailenin yanında :)