30 Mart 2010 Salı

Temizlik perisi...







Eh endişeleniyorum tabi bazen biraz,elimde değil...

Evin Japon'u nerede bez bulsa ,başlıyor temizliğe..
Zaten tamamen kendisine tahsis edilen süpürge ile fazlasıyla haşır neşir

Şimdi bir de deterjan sevdası baş gösterdi...ama öyle böyle değil yani...

Marketlerin deterjan reyonlarından geçememecesine,evdeki envayi çeşit temizliğiciyi nerelere koyacağımızı bilememecesine bir sevda...

AVM de gezerken yerleri paspaslayan görevlilerin başından ayrılamadığımız için ,işimizi bitiremeden geri dönmek zorunda kaldık eve...


Bir çare bilen varsa beri gelsin ...çocuuummm opsesif temizlik hastası mı olcek yoksa ?
Kendi haline mi bırakmalı,yoksa dikkat mi dağıtmalı ?



6 yorum:

Primarima dedi ki...

Merhaba :)
Blogumdaki yorumu okuyunca çok tugaf oldum hiç tanımadığım birisi bizi yolda görup tanıyor :))
tuğaf...
o halde bizim buralarda oturuyorsun değil mi ayy ne diyeceğimi bilemedim sacmalıyorum daha dogrusu keske seslenseydın bir merhabalassaydık filan işte:))
neyse sevındım artı tugaf oldum artı merak ettim.
Bunları söylemek istedim.

Seren dedi ki...

Aslında yolda yürüyor olsam,ya da üzerimdeki şaşkınlığı,tanıdık görme sevincimi atabilecek vaktim olsaydı,sahinden gelip 'merhaba' diyecek annesi izin verirse Rimoşun mis yanaklarını öpecektim ama herşey saniyeler içinde oldu :) Eğer sizi gördüğüm yerlere yakın oturuyorsanız iş yerim yakın size,eh evim de çok çok uzak sayılmaz.Kısmet belki bakarsın yine karşılaşırız birgün di mi ? Çok sevgiler

yeliz dedi ki...

bence temizlik bu ara normal galiba. Arca iğne oyalarımla kapı parke siliyor. içim parçalanıyor:) el emeği yav, parayla alınmaz:))

Seren dedi ki...

Yelizzz ay çok komikler ,dün de ütüye sardı benimki,gül gibi ütümü yere çarpa çarpa pijamalarımı ütülüyordu...böyle giderse haftada bir gelen kadını da almiciimm süpürge onda ,ütü onda...bir de cam silerse tamamdır valla...

Burcu Çalışkan dedi ki...

ne olur bilemem ama çok şirin gözüktüğünü biliyorum :))

Seren dedi ki...

Burcu hoşgeldin :) Çoook teşekkürler küçük şirin adına :)