20 Ekim 2009 Salı

Doğum günüm hangi gün olsun ?


Eğer sezeryen ile doğum yapacaksanız,doktorunuz ile bebeğinizin doğacağı günü belirleme lüksüne sahipsiniz demektir.

Elbette,sizin planlarınızı hiçe sayıp canı daha erken gelmeyi isteyen bir afacan yoksa yolda ...


Deli gönül ,normal doğum diye inim inim inlerken ,çeşitli nedenlerden sezeryen olacağı bir kaç doktorca tastiklenip netleşince,daha önce yazımda bahsettiğim,hani şu seni evde bilem doğurturun diyen arkadaşım (ki kendisi minik tosbağamın kirvesi de oldu hemen ertesigün :) ''günlerden gün beğen '' diye buyurdu.


Bebeğin 38. haftada alınması/doğması (sezeryenin en fena kısmı işte bu bebek alınıyor,doğmuyor aslında ) kararlaştırıldı.Bir taraftan seviniyorum,hep aklımda ne zaman doğacak,ya hazırlıksız yakalanırsam (ne hazırlığı yapacaksam bu kadar mühim ) kırk tilki,kırkının da kuyruğu birbirinden habersiz...

Malum hamiledik süresi 40 bilemedin 41 hafta kitabi olarak,sonra teskere alıyorsunuz,aslında annelikle teskere bırakıp temelli asker oluyorsunuz ya,gönüllü askerlik bizimkisi ...

Öyle komik ki,etraftaki herkes ,tarih kararı söz konusu olunca '' ay hemen olsun'' modunda...
Yahu yavrunun zaten doğmaya vakti bile var daha,nedir bu acele...


40. haftanın sonu 04 Şubat 2009, benim doğum günü 11 Şubat 2009,sevgilinin doğumgünü 24 Aralık 2009 ...Hem abisi hem de yengesi Kova burcu olan sevgili,Kova burçlarının dediğim dedik ,çaldığım düdük tavrından müzdaripken zaten benim gibi başka bir Kovayı sokmuş hayatına,ben ne ettim diye dolanıyor,bir de oğlunun Kova olması söz konusu...

38.haftadan gün belirleyeceğiz ama haftanın yarısı Oğlak (ki o da sevgilinin burcu),diğer yarısı Kova burcuna denk geliyor...
Haftasonu olmasın diyoruz,doktorlar erken çıkar,nöbetçiye kalmayalım,haftabaşı bana erken geliyor...sevgili içten içe Oğlak olsun diye düşünüyor biliyorum 21 Ocak tan önceye gün seçmeye çalışıyor inceden,eh benim de öyle burç takıntım yok ama fena mı olur anasının burcundan oluverse ...

Bir türlü karar veremiyoruz,ikimizde birbirimize itiraf edemiyoruz,sonunda bebeğimiz için ne kadar geç ,o kadar iyidir diye düşünerek 22 Ocak 2009 tarihine karar veriyoruz ...

Ya sevgili bana kıyamıyor yine benim dediğim olsun istiyor,ya da bir kaç gün bile olsa geç gelmesinin oğlumuz için daha iyi olacağını düşünyor , bilmiyorum...Ama biz tarihe ,çocuklarının doğum tarihine en komik biçimde karar veren anne ve baba olarak geçiyoruz...

Hiç yorum yok: