14 Ekim 2009 Çarşamba

Neyleyim Blog'u içinde salınan ben olmayınca

Efendim,bu blog alemine önceleri ''aman cnm kim yazar oturup'' diye yaklaşıp,sonra benim minik tostos doğup bilimum anne çocuk bloglarının müdavimi olduktan sonra''Sero ya sen de mi yazsan,yavruya hatıra bıraksan'' diye bangırdayan iç sesime yenilerek balıklama dalmış bulunuyorum.Ha ben kendimi bilirim,bu tip işleri başlayıp devam ettirebilmişliğim yoktur yakın tarihimizde.Bir zamanlar pek moda olan günlük ,anket defteri tutma olaylarına da dalmıştım.Öyle bir darlanmışımki demek ,lise yıllarına ait günlüklerde başlarda bir kaç şeyi,sonraları pek çok şeyi ! kısaltarak yazmışım.Yani o günlerden sadece bir hoş seda kalmış zira (zira ne ya!)hala o gün yazdıklarımı okuduğumda bir şey anlamıyorum.
Uzun lafın kısası benim dünya güzeli paşama,hayata,bana ve diğerlerine dair karaladıklarımı sizlerle de paylaşmak,Eren kişisine ileride 'Vay annem ne harika kadınmış ,bana da neler yazmış'' dedirtmek için kesiyorum kurledeyi.Vatana millete ve blog alemine hayırlı olsun ...

Hiç yorum yok: