26 Aralık 2009 Cumartesi

Belkide sıra sizde






Sevgilinin gecikmiş doğumgünü şenlikleri bahane edilerek yine Poyrazköy'de aldık soluğu...
Japon çok iştahsız uzun zamandır,yemek vakti geldiğinde tüm ev ahalisini hazırola dikiyor bir kaşık yemek için,çok üzerine düşmüyoruz şimdilik.Yemeyen çocuk zormuş ama...
Temiz hava iştahına da iyi gelir diye düşünerek ,bulutlara aldırmadan vardık,oturduk sobanın başına.Nasıl iyi geliyor,İstanbul'da ,trafikten,gürültüden uzak olmak.Onun değil ama benim iştahım bir açıldı ,bir açıldı...
Milli Piyangocu girdi kapıdan,bu senenin biletlerini Japon seçti.Yeni yılda uzun süre sesimiz soluğumuz çıkmazsa bilin ki büyük ikramiye bize çıkmış ...
Japon bilet çekerken içimden geçirdim 'Benim en büyük ikramiyem sensin '



2 yorum:

Demet dedi ki...

Seren, iade-i zyarete geldim çok tatlı minik bir japon balığı buldum burada :) Eren'e koca bir maşallah öptüm onu tombiş yanaklarından,

Seren dedi ki...

Demet...ne iyi ettin hoşgeldin