10 Aralık 2009 Perşembe

Çin işi,Japon işi...bunu yapan iki kişi...

Bizim evin erkekleri giderek birbirlerine benzemeye başladılar...
Bilen bilir,ben sevgilinin bir mahsun bakışı vardır ,ona hiç dayanamam en olmayacak şeye bile ''he'' diyiveririm..Sevgili de sağolsun bunu bilir ve itina ile kullanır :)

Bizim Japon bu bakışı kapmış,eh babasının ayna karşısında yüzsüz yüzsüz çalıştırmış ve öğretmiş olmasının da faydası olmuştur mutlaka...

Şimdi o 3 numaralalı bakış ile her istediğini yaptırıyor bana...ahhh ahhh benim sizden çekeceğim var

Bir tarafını daha babasından alacağı belli;sevgilim ne zaman hasta olacak gibi olsa,bir çırpıda hastalığını bana bulaştırır sonra kendisi iyileşir hemencik,ben sürünürüm...

Japon düşüncesiz annesi onu yarım saatliğine diye bir düğüne götürmesi sonucu nezle oldu malesef...burun sümüklü ,temizlemek işkence ama ateş falan yok çok şükür...Eh geleneği bozmamak gerek diye düşünerek kendilerindeki zayıf virüsçükleri güçlendirerek aldım bünyeye...darmadağın sürünüyorum şimdilerde...
Ha Japon mu ? Maşallah daha iyi..
Eh onlar iyi olsunda varsın anne hasta olsun...
Babası ve Japon bu konuda da benzer olacaklar belli

eee çin işi,japon işi...bunu yapan iki kişi....

Hiç yorum yok: