3 Aralık 2009 Perşembe

Taze taze mim varrr...

Sevgili Tekir'cim ve Kuzu Ela'nın annesi beni double mimlemişlerrrr,

1- Sizi mimleyen kişinin linkini veriyorsunuz,ha bakalım becerebilecek miyim ?

http://birincitekirsahis.blogspot.com/ ve http://elagurdal.blogspot.com/

(olmadı pek değil mi ,öğrenicem bu işi de kısmetse ,hani şu isim yazıp üzerine tıklarınca açılanlardan istiyorum ben:)

2-Çocukluğunuzda anne ve babanızla (ya da aile büyükleriyle) yapmış olduğunuz ve sizi siz yapan şeylere katkısı olan bir olay, bir aktivite, bir eylem... Ve hangi yönünüze katkıda bulunduğu... (Tekrarlanabilir olması tercih sebebi)

Ne olabilir bakalım...Annem ve babamla bol bol seyahat ederdik.Portatif buzlukta soğuk ayranlar,taze börekler,meyveler... atlardık arabaya yol bizi nereye götürürse.Yolda annem hepimize sesli kitap okur,neresi hoşumuza giderse gecelenirdi.Sonra yıllarca yazları karavanla seyahat ettik.Babamın dalma ve avlanma tutkuları nedeni ile de pek çok deniz ve kara maceraları yaşamışlığımız,filimleri aratmayacak aksiyon sahnelerinin bizzati esas kahramanı olmuştuğumuz çoktur.Bugün yattığı yeri,yediği yemeği,bulunduğu koşulları yadırgamadan bukalemun kıvamında uyum sağlayan biri olmuşsam bundandır.Ben 12 yaşındayken ayrıldıklarından beri maceralarımız son buldu,kahramanlarımız ise batan güneşe doğru kendi şarkılarını söyleyerek yol aldılar :)

3-Çocukken oynamayı en çok sevdiğiniz oyun ve oyun aparatı?

Ya sahinden tıpkı Tekir'in dediği gibi o dönemin en favori oyunlarından biri lastik atlamaydı.1'ler 2'ler 3'ler kolaydı da,5'ler de taa tepelere zıplamak birde oyunun sonunda lastiklerin üzerine basarak durmak gerekiyordu...şarkısını ben de hatırlayamadım ama valla kimseyi bulamazsam sandalyenin bacaklarına geçirir yine atlardım ben lastik...öyle severdim yani.

4- Sokakta oynar mıydınız?

Apartman çocuğuyum ben malesef,ama aynı şehirde babannemin bahçeli kocaman bir evi vardı.Özellikle yazları neredeyse her günümü sokakta mahallenin çocukları ile oynayarak,erik ağaçlarının tepesinde,yaseminlerle sarmalanmış mis kokulu bir bahçede geçirirdim.Nerdeee şimdi öyle evler kalmadı,zavallı Japon'a günlerinin çoğu apartman penceresinden caddeye bakmakla geçiyor ...

5- Çocukluğunuz ve ilk gençliğinizle ilgili keşke farklı olsaydı dediğiniz bir durum/olay...

Şöylece uzanıp çocukluğunuza dönün ...hınn hınnn ,çok derinlere inmeyeyim ben boğulurum mazallah...kısaca annem ve babamın daha mutlu bir ilişkisi olmasını ve hala birlikte olmalarını dilerdim.Kısmet değilmiş ama keşke işte...

6-Çocukluk ve ilk gençlikle ilgili iyi ki böyle olmuş dediğiniz bir olay...

İyi ki İzmir 'de doğmuş ve büyümüşüm,iki ki çocukluğumu ve ilk gençliğimi orada yaşamışım...birgün geri geleceğim ...bekle beni İzmir :)

7-Varsa çocukluk dönemine dair bugünü etkileyen bir olay, anı...

Bisiklet kullanmayı çok geç öğrendim,babam yüzünden.Boyuma posuma bakmadan ilk bisiklet olarak kocaman ve kontrapedal (hani şu durabilmek için pedalları geriye doğru çevrilmesi gerekenlerden,el freni yok yani :) bir bisiklet aldı.Ayaklarım pedallara bile yetişmişyor,beni üzerine çıkarıp haydi yallah yokuş aşağı sallıyor.Eh tabi ben paldır küldür yerde...bağrış çağrış öğrenemedim bir türlü bu yüzden...Bir yaz tatilinde amcamların yazlığında kuzenimin benim ebatlarımdaki! bisikleti ile yarım günde amcam öğrettiğinde, neredeyse 14 yaşındaydım,ertesi gün de mobilet kullandım .Eskisi kadar sık binemesemde ,şimdiki motorsikletimiz Küheylan'ı gözümden sakınırım.

Eeee benim yazacaklarım bu kadar,şimdi sıra eğer kabul ederlerse ;

Sadece anne (can'nın güncesi)
İlkay (meripoint) veee
Hayal Alanı ''Hayal''

mimliyorummm...Elim sendeeee...

Hiç yorum yok: