31 Aralık 2009 Perşembe

Yakama uğur böceği taktım...

Kırmızı hırkamı giydim,yakasına da minik bir kırmızı uğur böceği taktım bugün...



Geçen yıl,tam da bugün doğum iznine çıkıyordum ve iş yerinde son günümdü,uğur böceğim yakamda değil,içimde kımıl kımıl dışarı çıkmak için gün sayıyordu..

Heyecanla arkadaşlarımla vedalaymış,hepsinin güzel dileklerini heybeme katarak yeni bir yola çıkmıştım.

Tam bir yıl sonra bugünü hayal ediyordum ...oğlumun kollarımda olacağı,onun büyümesini keyifle izlediğim,kimi zaman yorgun,kimi zaman şaşkın,ama ona sahip olduğum için şükretmediğim tek bir saatimin bile geçmediği bir yıl bitiyor...


Sadece sıradan bir takvimi değil,koca bir ömrü de daha anlamlı,daha eşsiz kılan küçük sevgilimle ilk yeni yılım...hoşgeldin sefalar getirdin...


Ömrümün sonuna kadar hatırlayacağım,anılarımda sadece bir rakam olarak kalmayacak,bana oğlumu getiren eski yıl...güle güle,uğurlar olsun...


İyi kilerimizin çok,keşkelerimizin az olduğu,sağlık,huzur ve mutluluk dolu bir yıl diliyorum hepimize ...


Ho ho ho ho...




1 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

Mutlu yıllar sizede