18 Kasım 2009 Çarşamba

Gözler kalbin aynasıdır,yalan nedir bilmez onlar

Bugün uzun zamandır gitmek istediğimiz göz doktoru randevumuz var.10 aylık bebeği nasıl muayene edecekleri hakkında en ufak bir fikrim yok aslında,ama bir süredir aklımda olan endişeleri artık gidermek istiyorum.

Adı üzerinde bizin Japon balığının gözleri çekiktir.Bebekliğinden beri (sanki çok büyüdü ya sıpa basbaya bebek hala ) sol göz kapağı diğerine göre az biraz daha düşük durur.
Doktorun bile fark etmediği birşey aslında,yorulduğunda,uykusuz olduğunda biraz daha belirginleşiyor sanki..
Öyle çok etrafın lafına aldırış eden bir anne değilim ama geçen gün parkta kadının biri :
'' Aaaa gözlerinde kayma var sanki,bizimki de böyleydi,göz tembelliği varmış 1 yaşından beri gözlük takıyor''
diye sinirimi tepeme getirince..eh dedim köyde yaşamıyoruz,gidelim gösterelim rahatlayalım (inşallah)
Babamızın da ne zamandır göz doktoruna gitmesi gerektiğinden ikisine arka arkaya randevu alıverdim bugüne.
Çocuk ve bebek göz sağlığı ile ilgilenen bir göz doktoru buldum Dünya Göz Hastanesin de,telefonda babasının gözüne de aynı hekimin bakabileceğini söylediklerinde ...aman dedim ne güzel iki oğlumu da :) gösterir rahatlarım.

Ben mi ? Aslında benim de nicedir gitmem gereken bir kontrol var ama,eh listede en son sırada olunca başka bir bahara kaldı ...

2 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

Benim var .Zırt pırt degişik damlalar damlatıp cesitli sürelerle bekletiyorlar. Sese el şıklatmasına tepki verip vermediğine bakıyorlar . Gözlerini sagdan sola kaydırısına bakıyorlar falan . Can acıtacak hiçbirsey yok , yinede 1.5-2 saat kadar zaman geciyor bu işlemler esnasında .
Bu arada bebişlerimiz arasında 1 güncük varmış :)Selamlar

Seren dedi ki...

Kuzunun annesi,kıyamam ama ben kuzulara,sahiden uyardığın iyi oldu en azından akşam üzeri gideceğimiz için yemek v.s tedarikli olabiliriz..ah hiç de gelemez benimki öyle şeylere ama mecbur katlanıcaz artık.Bilgi için teşekkürler,öp kuzucuğu da :)