30 Kasım 2009 Pazartesi

Piyano





Benim hiç bir zaman herhangi bir enstrüman çalmaya ilgim olmadı.Bale yaptım,folklör oynadım,resimde ,edebiyatta Türkiye çapında dereceler aldım.Lisanslı voleybol oynadım...amatör tiyatro çalışmalarında sahinden başarılı performanslar sergiledim,seramik sanatçısı olan halamın atölyesinde seramik denemeleri yaptım ...
Yani güzel sanatların pek çok dalında denemeler yapmış,eh işte iyi kötü de başarılı olmuş biri olarak müzik konusunda neden bu kadar uzak,ilgisiz kaldım bilemiyorum..
Japon ne yapmak isteyecek bilmiyorum,doğrusu ya keyfi nasıl dilerse öyle yapsın,zorlama ben yaptım sen de yap,ben yapamadım sen yap...olmasın
Ama şu küçük adamın piyanonun başında aldığı keyifi görmenizi isterdim.
Ayıramadık tuşların başından,tuşların basınca duyduğu sesten diyeceğim ,ses çıkaran bir dolu oyuncağı var yüzlerine bakmıyor...ama piyanoya aşık oldu,ben de onun tuşlara heyecanla basan minik parmaklarına...

Hiç yorum yok: