11 Kasım 2009 Çarşamba

Kitap kurdu,kitabı yedi...


Kitap okumak alışkanlık meselesi,ben kitapsız duramam,sevgilim ikinci sayfada uyur...

Bizimki çok sevsin istiyorum kitapları,eh isteyince olmuyor tabi...umuyorum diyelim.

Sizi okurken görmesi,küçükten çocuğa bol bol okumak önemli diyor uzmanlar...

Peki ...en kalınından ,en mukavvasından şekilleri gösteren kitap aldım...şekil A12 de görebileceğiniz gibi yedi !!!

Plastik,deniz canlılarını anlatan bir kitap aldım,diş izlerinden hayvanlar tanınmaz halde :)

Hayvanları ,şekilleri 9.5 aylık haliyle kavraması gibi bir hırsım yok,gayem alışkanlık kazansın yeter...

Dün ABC yayınlarından eğitici kitap setlerini tanıtmak için geldiler...öyle bir anlatıyorlarki bunlardan alan çocuklar deha,almayanlar geri zekalı kalıyor sanırsın...

Bilmem yeni tatlar denemesi,taze kitaplar kemirmesi için alırım belki kimbilir :)




2 yorum:

Sema dedi ki...

Merhaba,
Oğlunuz çok tatlı MAŞALLAH
Allah sağlıklı, hayırlı uzun ömürler versin hepsine...
Sizden bir ricam var Eren yazılı kuzulu halıyı özel mi yaptırdınız veya nereden satın aldınız ???
Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Sema

Seren dedi ki...

Sevgili Sema,öncelikle hoşgeldin,ne iyi ettin :) Güzel dileklerin için teşekkürler.Aşağıda sana hem bebek mobilyası hem de beğendiğin halı ile ilgili bilgi alabileceğin linki yolluyorum.Mağazanın sahibi dünya şekeri Elif Hanım'a benim adımı da verirsen elinden gelen yardımı yapacaktır.Svg.

http://babyartmobilya.com/