23 Kasım 2009 Pazartesi

Sizce kime benziyor ?

Bir kaç gündür nedeni bilinmez bir şekilde fotoğraf ekleyemediğim için postlar birikti,arka arkaya yayınlıyorum bugün :)

Bebekler doğar doğmaz sorarlar ''Kime benziyor'' diye.
Bana kalırsa,tüm bebekler daha ilk doğduklarında en çok kendilerine,ya da birbirlerine benziyorlar..Hepsi pembe,buruşuk ve minicik oluyor sanki...

Japon ilk doğduğunda gözleri o kadar çekikti ki,günlerce gözlerini göremedik ,yumuk yumuk..

Zamanla açılsa da hala Japon işte :)

Benzetme konusunda kimsenin fikri kimseninkini tutmuyor.Biri babaya,diğeri anneye,öteki dedeye,başkası da halaya benzetebiliyor.Gün geçtikçe biçimleniyor simaları,halleri tavırları ,benzetmeler değişiyor.

Ben aşağıdaki fotoğrafı annemin evinde bulana kadar kararsızdım...
Sonra tamam dedim ,budur...

Sizce kime benziyor :)

Not : Alt fotoğraftaki siyah saçlı hatun da anneannemiz ...










2 yorum:

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

anneanne pek hoş hatunmuş. minnoşun kime benzediğini çıklartamadım ama anneanne detayı pek güzel

Seren dedi ki...

Hülya'cım anneannenin kucağındaki benim bebekliğim.Japonun şimdiki haliyle pek benzer göründü gözümüze ama,bilmem ki :)Bu yorumunu anneanneye söyledim,ay ay sevincini gör,akşam vakti dua aldınız bak .Öpüyoruz